maleboka.reismee.nl

Kiswahili

Verheug me om met de kinderen daar straks te gaan zingen.

If you happy and you know it clap your hands

Het kiswahili komt vanuit mijn verste weg hersencellen omhoog.

Ninakumba nyingi . Ik herinner mij veel, kwahyo nimefurahi sana, daarom ben ik erg blij.

Ik hoop dat het gaat lukken om zeker elke week een verhaal en foto's op de reislog te plaatsen.

Ben ook benieuwd hoeveel mensen met ons meereizen via deze reislog.

Zou het daarom ook leuk vinden om reacties te krijgen. Facebook zal ook een medium zijn om contact te houden met NL.

Afspreken dat telkens als je leest ook een reactie plaatst?

Reacties

Reacties

Ingrid

Ik volg jullie dus.
Ben ook benieuwd naar het zingen. Komt er filmpje op YouTube? Veel succes daar.

Patricia

Heb het gelezen, dus hier mijn reactie.
Ik zie je vanmiddag nog even, en kan dan het allerlaatste nieuws horen, zo vlak voor vertrek!

Alvast hier wens ik jullie een hele goede reis, en veel mooie momenten in Tanzania!

nicole nuijten

Spannend allemaal! Ga proberen jullie te volgen!

Chris

heel veel plezier! ben benieuwd of het lukt om ons op de hoogte te houden, en anders spaar je de verhalen maar op :) Groetjes!

Marian Baas

Succes Lenie, we spreken elkaar vast nog wel eens.

Annelies

Hoi Lenie en Marc, leuk,ik ga jullie ook volgen. Zoek direct even op waar jullie zo ongeveer zitten. Jullie doen goed werk. Sterkte met alles!

Paula

Hoi allemaal. Ik ga jullie volgen hoor:)
Heel veel plezier toegewenst! Groetjes Paula

Mirte

Safari njema na msalimie Tanzania.
Mimi nina kuja karibu.

Tutaoana badaaye

MarijkeO

Ja hoor ik ga jullie volgen (als ik thuis ben en op internet kan :-) Heel veel plezier , ga ervan genieten!
Marijke Overbeeke

Kim

Ah, nu al zoveel reacties, dat komt helemaal goed! Leuk, ik kijk uit naar de verhalen (en tips!) :-) Groetjes!

Jose Kenkhuis

haaaai lieve Lenie, Marc en Karen,
wij volgen jullie zeker !!!
Veel succes met de laatste voorbereidingen en een hele goede reis gewenst.
En natuurlijk vulle wille met meka.

idi

Hoi Leni Marc bob en Karen heeeel veeel plezier samen
en ik blijf jullie volgen
gr Idi

Veerle

Ik ga jullie zeker proberen te volgen:D
Hele goede reis morgen en heel veel plezier!

Groetjes Veerle

Dr Norbert Chomvu

I am pleased to know that soon you will be here in Same, Tanzania. For sure we shall visit the District hospital in Same. We shall also visit a centre for handicapped children run by Franciscan Nuns in Same town, a Maasai village at Bagamoyo which is a village outside Same town and if time allows, we shall visit a Maasai cattle market.

Annemarie van Dijk

Marc en Leni. Wat een schitterende onderneming, ik ga jullie zeker volgen. Succes en geniet van alles met de kinderen.

Margot

Safari njema

Trudy(zandloper)

IK ga jullie zeker volgen goede reis en veel plezier

Yvonne van Lith

Goede reis!!! Ik volg jullie op deze site...!!!

Tonny en Paulus

Natuurlijk volgen we jullie reis. Geniet ervan.

Helen en Wim

Natuurlijk volgen wij jullie op jullie bijzondere reis. Een nostalgische reis maar zeker ook een reis met nieuwe ervaringen.
Succes met alles wat jullie willen doen.
Veel groetjes,
Helen en Wim.

Astrid van der Velden

Hoi Lenie,

Begonnen aan jullie avontuur.IK ben erg benieuwd naar de recente ervaringen en wil erg graag weten voor mijn vertrek hoe het is in SDH succes met jullie ondernemingen!,groet,Astrid van der Velden

Ad Voss

Hamjambo Lenie, Marc na Karen
Habari ya safari huku Tanzania? Naomba Mungu wote wazima na furaha sana.
Wij zijn benieuwd naar jullie verhalen en berichten.
Groetjes, Ad en Annie

Margje en Ike

We volgen jullie en hoop dat jullie fijne ervaringen op doen. Hoop dat jullie tijd kunnen vinden om het bij te houden groetjes Margje en Ike

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!