maleboka.reismee.nl

Spaarpotje Tanzania

We hebben een spaarpotje voor Tanzania. Elke keer als ik iets aan iemand geef bijv. aardbeien, bloemen of kroppen sla of iets uit mijn plantjes kwekerij vraag ik een kleine bijdrage voor in het Tanzania Spaarpotje.

Mijn buurvrouw Riky is grootste sponsor tot nu toe. Ze kocht stekjes van zonnebloemen, stokrozen, peultjes maar ook aardbeien, sla ed.

De buren die bij ons de hangtafels komen lenen betalen voortaan een bedrag voor in ons Tanzania potje.

Tuinwerkzaamheden als snoeien van struiken en bomen of het aanleveren van tuinplanten een tuin, ook voor deze werkzaamheden vragen we een bijdrage voor het Tanzania Spaarpotje.

De bedoeling is het bedrag tzt in Tanzania te besteden aan een project. Dat project wordt in samenwerking met de tanzaniawerkgroeptilburg uitgezocht.

Zie : www.tanzaniawerkgroeptilburg.nl te vinden via Google.

Reacties

Reacties

Ingrid

Dit vond ik een prima idee. Misschien goedom meer bekendheid aan toegeven in de buurt...buurtkrant misschien? Of straks een verslag te maken voorde buurtkrant? Veel succes en groetjes

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!